Hoe werkt het

Stap 1: U krijgt toegang tot het klantendeel van onze website

Zodra u definitief klant bij ons bent geworden, krijgt u een gebruikersnaam én wachtwoord waarmee u inlogt via onze website. Dan heeft u toegang tot uw privé-deel van ons digitale loket. Via dit loket kunt u gegevens bij ons aanleveren of leveren wij gegevens voor u aan. Van alle contacten via dit loket krijgt u een melding via e-mail of sms. Zo bent u altijd op de hoogte van de voortgang. Gebruik van het digitale loket is gratis.

Stap 2: U levert gegevens aan

Voor onze werkzaamheden hebben wij gegevens van u nodig. Welke dat zijn en in welke vorm wordt met u afgestemd in de opdrachtbevestiging. De momenten waarop wij deze gegevens nodig hebben worden vastgelegd. U ontvangt een herinneringsmail zodra de periode van aanlevering aanbreekt. U levert de gegevens in kopie aan via de mail of via het digitale loket. Aanlevering op onze contactdagen is ook mogelijk. De originele stukken houdt u zelf. U ontvangt van ons een bevestigingsmail zodra wij de gegevens hebben ontvangen.

Stap 3: Wij leveren u stukken aan

Zodra wij uw gegevens hebben verwerkt, resulteert dit meestal in een specifiek stuk: een jaarrekening, een ingevuld aangiftebiljet of een verwerkte administratie. U ontvangt een mail of sms zodra dit stuk gereed staat in uw privé-deel van ons digitaal loket. Aanvullende vragen worden bijgevoegd. Om onze prijzen scherp te houden is ons uitgangspunt, dat onze rapportages digitaal zijn. Wilt u stukken (ook) over de post ontvangen, dan kan dat tegen meerprijs.

Stap 4: U keurt de stukken goed

Wij hechten er waarde aan dat u de door ons opgemaakte stukken goedkeurt. Wij weten dan zeker dat wij ons werk goed hebben gedaan en niets over het hoofd hebben gezien. En wie anders dan uzelf kan ons daarbij helpen. Na goedkeuring volgt verspreiding: bijvoorbeeld aan u zelf, aan de belastingdienst (via electronische verzending) of aan de Kamer van Koophandel. De wijze van verspreiding wordt in de opdrachtbevestiging vastgelegd. Wij bewaken de afwikkeling en sturen u desnoods een herinnering. Zo bent u er zeker van dat u aan uw wettelijke verplichtingen voldoet.

Stap 5: U heeft vragen of wilt advies

Naast de terugkerende contacten heeft u ook wel eens behoefte aan advies. Om de vraag duidelijk te krijgen verzoeken wij u dergelijke vragen altijd via de website te stellen. U krijgt dan of antwoord via de telefoon, of via e-mail. Voor diepgaande adviezen maken wij graag een afspraak met u voor een persoonlijk gesprek. U krijgt van ons één advies van 75 minuten gratis. Wilt u vaker advies dan zijn er aanvullende advies modules beschikbaar.

Brust.nl
Uw accountant & Adviseurs

Waanderweg 64
7812 HZ Emmen

E-mail:  info@brust.nl
Tel:       06 - 23 06 41 34
Kvk-nr:  65137078
 
Becon:   665435
Bank:     NL58RABO 0308827902
Btw-nr:   855994757.B01